The Newsroom Seizoen 4: Vernieuwd of geannuleerd? Klik om te weten

The Newsroom Seizoen 4IndieWire

De Newsroom Seizoen 4 Updates: De Newsroom-fans bevonden zich op het hoogste punt van de zevende wolk nadat ze moesten erkennen dat ze seizoen vier in een mum van tijd zullen bekijken. De maker van de show, Aaron Sorkin, heeft eindelijk alle geruchten tot rust gebracht.

De geruchten over een mogelijke revival van Newsroom begonnen eerder deze maand toen mede-ster Olivia Munn van de serie online vertelde dat ze aanwezig was in een toespraak met de maker van de show, Aaron Sorkin. We hebben vreselijk hoge verwachtingen dat het klaar zou zijn om samen terug te keren, hopelijk, zei Munn. Tijdens zijn recente kijk op The Late Late Show, sprak de maker van The Newsroom TV-show, Aaron Sorkin, over alle geruchten rond de vernieuwing van het veelgeprezen politieke drama van HBO.

Aaron Sorkin gaf aan James Corden, presentator van de show toe dat hij het nodig heeft dat de show op dit moment in de lucht was toen Corden erop aandrong dat de triomfreeks in 2019 relevanter dan ooit is. Sorkin, echter, extra dat hij het nu zou willen schrijven, hoe expliciet ook dat er andere dingen in ontwikkeling zijn en hij geen plannen heeft om te komen tot iets wat hij eerder heeft gedaan, via Uproxx.

The Newsroom is geschreven door Aaron Sorkin Associate in Nursingd en ging in première op HBO in 2012 en werd in 2014 slechts drie seizoenen stopgezet. De veelgeprezen tv-serie beschrijft de gebeurtenissen onder de tafel op het fictieve, mythische kanaal Cable News (ACN).

The Newsroom Seizoen 4 Geruchten

The Newsroom Seizoen 4

IndieWire

De Newsroom bevatte een ensemble gesmeed en ook: Jeff Daniels omdat de belangrijkste hoofdrolspeler, kan McAvoy, die naast zijn werknemers en voormalige liefdesbelang, een nieuwsshow creëert binnen het gezicht van het bedrijf en industriële obstakels en hun eigen persoonlijke verwikkelingen.

Het eerste seizoen van Newsroom kreeg gemengde reacties van fans en critici. Op Rotten Tomatoes staat het eerste seizoen op een gemiddelde beoordeling van zesenveertig pct. Het essentiële akkoord van de site stelt dat de show slimme bedoelingen heeft, maar het voelt een beetje te informatief en zelfvoldaan. Het tweede en derde seizoen van de show kregen echter lovende kritieken van fans en critici van politieke drama.

Rotten Tomatoes gaf het tweede seizoen een gemiddelde beoordeling van negenenzestig procent, terwijl het derde een gemiddelde beoordeling van zesenzeventig procent kreeg. De consensus van de site luidt: Met een levendige nieuwe boog en diepere karakterontwikkeling, wordt The Newsroom verjongd in zijn derde seizoen, zelfs als het nog steeds vaak een zeepkist is voor maker Aaron Sorkin. voor het geval je niet in gedachten houdt hoe slim The Newsroom ook was, kijk eens naar de vreselijke eerste scène van The Newsroom seizoen 1.